torsdag 6. oktober 2011

Stille her på bloggen no :(

Beklaga å måtta skriva detta, men eg har kutta ut Lavkarbomat. Det gjekk berre ikkje. Eg orka ikkje all den fløyte, rømme, og anna feite smaken på maten, og eg fekk ikkje meg nok kalorier kvar dag. Ein anna ting som gjor at alt kræsja, var at det var så mykje mjølkeprodukt i maten, at eg måtte ofte laga anna mat til Andrea..
Men det var gøy å prøva det!

For nokon år sidan gjekk eg på Grete Roede og det hadde eg svært gode resultat av.. Gjekk ned nesten 30 kg på 6-7 mnd, så eg har byrja med det igjen. Og den maten passar så mykje bedre med min matsmak som er lite feit mat.
Som dere ser på vekttickeren, så er det effektivt. Har gått ned igjen. :) Har gått fleira turar med Nero, og er dønn utslitt når eg kjem meg heim, men det er veldig godt også da.. Endelig er kroppen er brukt.. :P

Når det gjelder tannverken min, så går eg på penicilin pga at eg hadde og har fortsatt betennelse i siste visdomstanna mi.. AUUUUU.. Så eg skal inn igjen til tannlegen 18.Okt. og da skal eg trekka den..

Dagane til eg skal til Hauglandsenteret minkar skrekkelig fort. Reiser 19.okt. Gruegledar meg. Var inne på Ruteinformasjon i går for å sjekka buss- og båtruter, og da fant eg ut at eg måtte reisa 04.15 for å sleppa å bytta fremkomstmiddel 4-5 gangar.. *SNORK*..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar