lørdag 15. oktober 2011

En sprekk gjør ikke at det ikke går, det bare går saktere..

Det var eit uttrykk eg fant på vektklubben.no. Det er jo sant. Ein kan kosa seg med all slags mat, men da kan ein ikkje forventa at vekta går nedover så fort som den hadde gjort dersom eg hadde berre ete berre sunn mat med lite kalorier..

Eg falt for fristelsen å kjøpa boks med Havreflan med sjokolade i går. Dei var kjempegode, men dei er ikkje så veldig sunne.. :P Trur det var godt eg tok dei med bort til naboen og delte med ungane .. :)

2 kommentarer:

  1. Ååååå, nå ble jeg glad :D Så gøy at noe jeg skriver blir plukket opp:D Dette fikk meg til å få lyst til å skrive på bloggen min=) Vi sees inne på vektlubben.

    Lykke til med den kommende uke!

    SvarSlett
  2. Hihi, eg plukkar opp ting både her og der :)

    Takk, det samma til deg også!

    SvarSlett