søndag 23. oktober 2011

1. helga på Haugland.

I går var eg og 3 damer til Førde, shopping og kafèbesøk :) koselig, eg fekk handla meg litt stæsj, julegaver, og så var det veldig godt å komma seg vekk i fra naturen. Det blir veldig mykje natur.. Var godt å oppleva litt anna.

Både i går og i dag har eg vært i terapibadet. Det er så godt, kjenner at alle musklane blir mjuke og tøyelige igjen..
Eg og 2 andre gjekk opp til noko som blir kalla "steinen" idag. Kjempefin tur, sjølv om det er rett opp og ned her.. Angra som ein tulling på at eg ikkje tok med meg kameraet, det var kjempefin utsikt der. Men da har eg berre ein unnskyldning til å ein tur til.. Kanskje allerede i morgo, det er meldt sol i morgo og på tirsdag..

Mykje god mat her, kjem til å trilla heim igjen.. :P

I dag har eg kjeda meg.. Det blir for stille før meg her, lite å finna på bortsett fra å gå tur eller sykla, og det er litt vanskelig å kombinera med å ta det med ro.. Som eg fekk beskje om på fredagen.. Men i morgo er det mandag og da skjer det litt meira her. Morgotrimmen kl 07.30-08.00, undervisning og bading igjen. Så kanskje tur på ettermiddagen. :) Fult opp heile dagen.

Her kjem bilda eg tok fra gåturen vår på fredagen til Flekkestølen




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar