mandag 31. oktober 2011

Dagane flyg avgårde..

I dag er det berre 9 dagar til eg skal heim igjen, og eg synest tiden har gått skrekkelig fort. Dagane springer avgårde med trim, mat, søvn og sosialt samvær..

Merkar at kondisen er på rett veg, JIPPI :) Der eg måtte krabba meg opp fyrste dagane, klara eg faktisk å komma meg opp utan alt for store problem, bærre lækkært!!!.. :P Forhåpentligvis kjem det til å visa på vekta når eg kjem heim også..

Har vært på undervisning i dag, om "Endring". Det var veldig interesangt og lærerrikt. Det handla om korleis ein tenke og kva ein gjer for at ein skal få bedre dagar, f.eks:
* kva ein kan gjera noko med
* kva ein vil gjera noko med
* kva ein ikkje kan gjera noko med
* kva ein ikkje vil gjera noko med 

 I dag har det regna mykje, men eg har vært ute å gått 2 gangar. Fyrst før frokost, og mellom frokost og undervisningen. Det var veldig godt, men veldig blautt.. No skal eg straks i bassenget, og svømme for å holda varmen i det store bassenget. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar