tirsdag 6. desember 2011

Står uti hengemyra med betongsko på..

Det vart tydeligvis formykje aktivitet i helga, så i går og i dag har eg vært planta i hengemyra med betongskoa på. Knapt orka å flytta på beina, og har vært megasliten. I dag har eg gjort minimalt etter at eg kom heim fra jobben, og godt er det. :) Merka at kroppen har tatt seg inn igjen litt. Så dersom eg er snille med meg sjølv i morgo også, så kan det henda at eg er tilbake i normalen om 2-3 dagar :)

I dag var byggherren her, og han kunne ikkje skjønna kvifor det var så fuktig på loftet, og at det er skader på takplatene på soverommet til Morten. Men han skulle no snakka med andre og høyra kva dei meinte det kan vera som er problemet... KJEMPEGØY!!!!!! NOT!!! I værste fall, så må dei ta av taket..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar