mandag 26. desember 2011

Fibroen.

Eg har vært mystisk bra etter at var på Hauglandsenteret. Har hatt nokon dårlige dagar, men da har eg tatt det med ro, og latt hybelkaninene bli store og sterke hybelelefanter.. :P Det har ikkje blitt så mykje trim som eg hadde ønske om når eg kom heim fra senteret, men eg syklar/går til og fra jobb/bhg 5 dagar i veka, pluss småturar med ungane/hunden.. :) Så det har no blitt litt..

Men etter jul skal det bli meira. Da skal vekta nedover igjen, og kondisen skal oppover. Eg har småplanar om å gå "Storehaugen opp" i Mai. Grua meg allerede, men er noko eg kan tenka meg å klara. :) Morten har sagt at han skal bli med meg å gå :)
"storehaugen opp" er vel på dei tidene som morten sin konfirmasjon er, så vi må berre klara å pressa den inn i planen. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar