fredag 16. desember 2011

1 veke til veslejulafta..

og eg har NULL julefølelse.. :( Ikkje så veldig julestemning ute med grønne plenar. Var kjempefint ute forrige helga, da snøen lava ned.. :) No er det berre livsfarlig å bevega seg ute, drittglatt..

Fekk no ferda gavene som skal til Verdal i dag da, og sendt dei avgårde med Bring. Kjekt med Trond som får senda gratis :) Får sjå om eg får ferda resten av pakkingen i løp av helga


og laga til julekjøttkaker.

Eg jobbar 3 timar for dagen, somme dagar kunne eg glatt ha jobba meira, men andre dagar held det lenge.. I Januar skal eg prøva meg på 3 heile dagar og 2 3timars dagar i løp av veka. Det bør jo gå greitt når jula er ferdig og det ikkje er så mykje som skjer.

Når det gjelder skulen, så går det bra. :) Har hatt nokon innleveringsoppgaver, og dei har blitt godkjende. Men har studert litt av dei tinga som vi skal igjennom, og ein del av det kvir eg meg til, det ser vanskelig ut. :S

Eg, Trond og jentene var på juletrefest i bhg, og det var ein "sild i tønne" opplevelse. Kan aldri tenka meg at det er lov til å ha så mangen personer inne i det bygget samtidig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar