torsdag 29. desember 2011

Da er endelig strømmen tilbake

for å vera her, forhåpentligvis. :) Egentlig litt koselig å vera uten strøm, men ikkje så lenge som no, og så utabilt.. Klara jo ikkje å planlegga noko, veit jo ikkje om ein får varm middag eller ei tørr brødskiva.

Veldig koselig å sitta her om kvelden å faktisk snakka saman, istadenfor at alle sit på kvar sitt rom å ser på tv eller pc. Gutane klarte faktisk å spela spill saman heile 2 gangar!! Burde faktisk ha tatt bilder av dei, så sjeldan skjer det!! :P hihi!

Eg kjedar meg faktisk! Skrekk og gru! I dag tok eg med meg jentene og Nero ut på gåtur og vi mata endene. :) Og så fekk eg med meg Trond og jentene på Haabakken, og der vi kjøpte oss mat. Kjøpte meg biffsnadder som har vært godt før, men dei siste gangane har det ikkje vært godt. Kjøttet var så rart, og det smakte så rart.. Siste gangen eg har kjøpt meg det!

Vi var også på Prix etterpå og kjøpte nye puter til å ha i sengene. Og så var vi så heldige at dei hadde sett ned all isen til 10 kr pakningen UANSETT kva den kosta før pga at nokon av dei var skada etter strømbrudda.. Så det vart is for 1oo kr :) Skal tilbake dit i morgo for å kjøp is for å ha med ut i dalen, til dessert :) NAMMI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar